נתניהו: "בתקופת השמאל אנשים פחדו להיכנס למסעדות ולאוטובוסים"

איתי גדסי No Comments on נתניהו: "בתקופת השמאל אנשים פחדו להיכנס למסעדות ולאוטובוסים"

ראש הממשלה נשא נאום בחירות בבאר שבע לאחר שסייר בגדר הגבול במצרים. במהלך נאומו תקף נתניהו את גנץ ולפיד על הסתרת זהותם השמאלנית: "זה קרב צמוד וזה לא פשוט כי השמאל התאחד ואני לא מזלזל בזה. כי התקשורת עוברת כל גבול. היא מגוייסת ברובה המכריע" | לפיד בתגובה להאשמות נתניהו: "שנתניהו משקר שוב ושוב אני מתחיל להיות מודאג"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לבאר שבע לאחר סיור בגדל הגבול במצרים, נתניהו הגיע לכנס בחירות של מפלגת הליכוד בעיר, בנאומו מול קהל תומכי ליכוד, תקף את לפיד וגנץ ואת

שמאל זה גנץ, נתניהו שוב תקף את מפלגת כחול לבן המנסים להסתיר את זהותם השמאלנית: "לפיד וגנץ זה שמאל בריבוע, שמאל ברוטציה. מצביעים גנץ ומקבלים לפיד. הם הביאו כמה אנשים שהם כביכול בימין, עלי תאנה. הם עשו זאת כדי להסתיר את השמאל שלהם. כבר היינו בסרט הזה וקיבלנו אוסלו ואינתיפאדה. אלפי הרוגים. אנשים פחדו להיכנס לקניונים, למסעדות ולאוטובוסים. אסור לחזור על הטעות הזאת".

אחרי האינתיפאדה ראש הממשלה חזר על לקמפיין טיבי או ביבי: "זאת מהות הבחירות: או ממשלת ימין חזקה בראשותי או ממשלת שמאל חלשה של לפיד וגנץ שתלויה לחלוטין במפלגות הערביות. אין להם שום אפשרות להקים את הממשלה שלהם בלי התמיכה של חברי הכנסת מהמפלגות הערביות שרובם לא מכירים במדינת ישראל ושיש שם מפלגות איסלאמיסטיות ואנטי ציוניות. לכן זה או טיבי או ביבי. הם תלויים לחלוטין בקולות האלה וכשאין להם תסריטים מוכנים הם מודים בזה וזה נכון. הבחירה היא בין ימין לשמאל".

"זה קרב צמוד וזה לא פשוט כי השמאל התאחד ואני לא מזלזל בזה. כי התקשורת עוברת כל גבול. היא מגוייסת ברובה המכריע. אגב ראיתי שיש אחד (הפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו. א.ג) שחורג מהקו ואומרים 'איך זה יכול להיות. זאת פגיעה בדמוקרטיה'. הדמוקרטיה שלהם זה צפון קוריאה. להם יש את התקשורת, לנו יש את העם".

ח"כ יאיר לפיד (כחול לבן) הגיב לדברי ראש הממשלה בנאומו בבאר שבע, שם תקף נתניהו את לפיד על אי רצונו לתקצב את העברת בסיסי צה"ל לדרום: "נתניהו משקר כל כל הרבה שהוא כבר לא זוכר את השקרים של עצמו. במסיבת עתונאים אחת הוא אמר שפיטר אותי בגלל שתכננתי נגדו ״פוטש״ עם ליצמן, במסיבת עתונאים אחרת טען שפיטר אותי בגלל חוק ישראל היום (שבכלל לא הצבעתי בעדו).

ועכשיו הוא המציא שקר חדש שאני שומע עליו היום בפעם הראשונה. בהתחלה זה היה מצחיק, אחר כך משונה, עכשיו זה כבר מדאיג. שיטת נתניהו להנהגה, תמיד מישהו מתחתיו אשם בכישלונות. הצבא אשם כשהוא לא מחליט להכריע, המשטרה אשמה כשהוא עובר על החוק, ושר האוצר מלפני 4 שנים אשם כשהגרעון גדל. הגיע הזמן להנהגה שלוקחת אחריות".



0 תגובות